תקנון אתר מכולת

1. הגדרות

בתקנון זה למונחים הבאים תהיה המשמעות שלהלן:

האתר - אתר האינטרנט של www.makolet-fashion.co.il

החברה - חברת מכולת אופנה בע"מ ח.פ. 514907708

הבגדים - הבגדים המופיעים באתר ומוצעים למכירה

זמן האספקה - תוך 7 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה: מובהר כי יום עסקים אינו כולל את יום שישי.

יום האספקה - אותו יום בו נמסרה הסחורה ליעודה המבוקש.

כתובת למשלוח - הכתובת שציין המזמין בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.

מועד אספקה מבוקש - המועד שציין המזמין כמועד המועדף עליו כיום האספקה.

יום ביצוע ההזמנה - היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי של המזמין.

 

2. כללי

א. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים חדשים  הוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה בכתובת החברה ו/או באימייל hallo@makolet-fashion.co.il

ב. בכל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה.

ג. התקנון הינו הבסיס החוקי לגלישה באתר והוא מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולש ו/או המזמין.

ד. כל אדם המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר בעצם ביצוע הפעולה כי הוא קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהא לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

ה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

ו. תמונות המוצרים המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. מובהר ומוסכם כי החברה תשתדל לעשות את מיטב יכולתה כדי להציג בפני הלקוחות תמונות מדויקות ככל האפשר.

ז. מחירי המוצרים כוללים מע"מ על פי הדין.

ח. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

ט. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.

י. רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

 

3. הרשמה לאתר וביצוע הזמנה

א. כדי לבצע הזמנה ניתנת לגולש האפשרות להשתמש כאורח חד פעמי או להירשם לאתר. הרישום הוא חד פעמי לאחר מכן יוכל הלקוח להזמין ללא צורך ברישום מחדש. אם תשכח הסיסמא, תשלח ללקוח סיסמא חדשה שתאפשר לו לגלוש באתר.

ב. פרטי הלקוח יעודכנו בהתאם לנתונים המוזנים בטופס הרישום.

ג. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום או ע"י שימוש חד פעמי כאורח. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

ד. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה.

הסעיף הנ"ל תקף גם לעסקאות טלפוניות

ה. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראייה חלוטה לנכונות הפעולות.

ו. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים ז. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברת האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה על כך והוא יידרש לעדכן אמצעי תשלום אחר. במקרה כזה לא תבוטל ההזמנה וללקוח לא תהיה כל טענה נגד החברה.

ח. אישור פעולת הרכישה מותנה בהמצאות המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש ו/ במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה הנהלת האתר מחויבת במכירת המוצר ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש או לצד ג'. בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב לו כל סכום ששילם (אם שילם) להנהלת האתר ו/או תבטל החיוב (אם בוצע) בגין פעולת הרכישה. מובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן לספק אותו. במקרים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם על ידי הלקוח.

ט. באחריות הלקוח בעת כל רכישה לעדכן כותבת למשלוח תקינה ונכונה ,היעד האחרון שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.

י. החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי .

 

4. פרסומות באתר

א. אין החברה אחראית לתכנים המפורסמים באתרים אחרים להם קיימים קישורים לאתר. יחד עם זאת החברה אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK לגבי כל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל).

ב.החברה תהיה רשאית מדי פעם בפעם לשלוח הודעות בדואר אלקטרוני המכילות מודעות פרסומיות, מסחריות וכו'. המשתמש מסכים כי לחברה עומדת הזכות לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני אותה סיפק עם רישומו באתר הודעות ועדכונים, לרבות כאלו הכוללים מסרים פרסומיים ו/או מסחריים. הכול בתנאי שהלקוח אישר לחברה לשלוח לו מסרים פרסומיים כנ"ל ע"י שליחת דואר אלקטרוני לחברה בו הוא מודיע על רצונו לקבל מסרים כאלה.

ג. עם רישומו לאתר מאשר הלקוח לחברה לשלוח אליו דיוור ישיר בעל תוכן פרסומי כולל שליחת הודעות sms למכשיר הנייד שלו ללא כל עלות מצדו.

ד.בהתאם לחוק הספאם, תוכל לבחור שלא לקבל הודעות פרסומיות מהאתר וזאת ע"י יצירת קשר טלפוני עם משרדי החברה ו/או ע"י שליחת פקס ו/או הודעת דוא"ל.

 

5.מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה

א. פרק זה יהיה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק)

ב. מזמין יכול לבטל את ההזמנה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:

1.ביטול לפני משלוח המוצר ע"י החברה: מזמין יכול לבטל הזמנה של סחורה בטרם שנשלחה ע"י החברה וזאת ללא חיוב נוסף. עם ביטול ההזמנה יוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגינה.

2 זיכוי כספי יינתן על ביטולים שיעשו בתוך 7 ימי עסקים מרגע קבלת בסחורה בניכוי 5%

לאחר 7 ימי עסקים לא יינתן זיכוי כספי אם כי יינתן זיכוי למימוש באתר עד 14 ימים מרגע קבלת הסחורה.

על פריטי הלבשה תחתונה ותכשיטים לא יינתן זיכוי

ג. הזיכוי יינתן אך ורק לאחר קבלת הסחורה במחסני החברה

הפריטים יהיו מחויבים להישאר עם תוויות המחיר המקורית בתוך אריזת המשלוח המקורית

ד. ככלל, זיכויים יועברו אך ורק לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה  5% משווי העסקה אינם ניתנים להחזר. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית ושאינה פגומה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא בלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות פרק זה, לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר לרבות שובר זיכוי.
ה. זיכוי כספי עבור עסקאות ששולמו בפייפאל יבוצעו דרך שירות הלקוחות של האתר בלבד.

ו. במידה ולא הודיע הלקוח לחברה על פגם כלשהו במוצר בתוך 3 ימי עסקים מיום קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוח ו/או המזמין לא תהיה כל טענה כנגד החברה ו/או האתר לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.

ז. מובהר ומוסכם כי לקוח אינו רשאי להחזיר ו/או לבטל יותר משתי עסקאות ברציפות אלא אם כן נפל במוצר פגם המונע ממנו לעשות בו שימוש. ביטול עסקה כולל גם מקרים של השבת כספים ו/או מתן זיכוי להחלפת מוצר.

ח. החברה תהייה רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:

1. נפלה טעות קולמוס בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר

2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.

3. במקרה של כוח עליון, פעולה מלחמה, איבה, טרור, מצב חרום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.

4. אזל המוצר מהמלאי ;

ט. הודעה על ביטל הזמנה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדוא"ל לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.

י. החברה ו/או מנהלי האתר לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי בגין ביטול ההזמנה ו/או החזרת הבגד לפי הוראות פרק זה.

יא. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החברה כדי לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

<span style="col